انسانی که در درون و باطن خود آدم خوبی است به عطر فروشی می ماند که خودش دائم از بوی عطرها لذت می برد و اگر کسی لحظه ای از کنار او بگذرد او نیز بهرمند می گردد و لذت می برد.اما آدم بد به مثابه چاه دفع مدفوعی می ماند که اول خودش دائما از بوی بد خود در عذاب است و اگر کسی لحظه ای از کنار او بگذرد او نیز رنجور می گردد .پس به خاطر راحتی خودت خوب باش و خوب بمان
با ادله فلسفس و علمی ثابت شده است که تغییر دفعی محال است بدون تردید تغییر تدریجی است یعنی انسان یکدفعه عالم یا ورزشکار حرفه ای نمی شود بلکه با تمرین و ممارست و تداوم و آهسته و آرام آرام به سمت رشد و یا انحطاط حرکت می کنند پس بنگیرم به کدام سمت و سو در حال تغییر هستیم
+ نوشته شده در چهارشنبه هشتم شهریور ۱۳۹۶ساعت 18:4  توسط مجتبی زینی وند چهارامیر |
تاسوعا...ما را در سایت تاسوعا دنبال میکنید
برچسب: تغیییر, نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 6:40